Garanciális feltételek
Amennyiben bármilyen garanciális problémája lenne, keressen minket valamelyik elérhetőségünkön!
Webáruházunk jótállást kizárólag fogyasztónak (természetes személy) minősülő vásárlóinak biztosít.
Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk! Forgalmazott termékeinkre kötelező jótállásról és szavatosságról a 270/2020. (VI.12.) és a 151/2003. (IX.22.) kormányrendelet és a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet rendelkezései az irányadók.
Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a gyártók magyarországi importőrei biztosítják Önnek. Így Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, készülékét a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy tudjuk újra cserélni ha a szakszerviz úgy dönt!
A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új tartós fogyasztási cikkekre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma.
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:
- A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel (eredeti csomagolás nem kötelező, de javasolt)
- A számla egy példánya
- A termékhez gyárilag mellékelt GYÁRI GARANCIA JEGY (ha a termék nem rendelkezik gyári garancia jeggyel a számla eredeti példánya szükséges)
- A hibás termék kifogásolására szóló Jegyzőkönyv egy példánya letölthető INNEN
Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni!
A garanciális problémával cégünknek behozott készülékeket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító vonatkozó beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 15-20 munkanap, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.
Csere Lebonyolítása
Ha az átvételt követően a megvásárolt termék nem működik vagy nem a szállítás során sérült, jeleznie kell webáruházunk felé emailben, vagy telefonon az átvételt követő 3 napon belül. A terméket vissza kell küldenie a webáruháznak saját költségén. Kérjük a csomagban, kísérőlevél formájában (nyomtatványminta letölthető honlapunkról) mit tapasztalt és mi a hibajelenség, fontos hogy feltüntesse a számlaszámot.
A visszaküldendő terméket kérjük összes tartozékával lehetőség szerint eredeti csomagolásába (eredeti csomagolás javasolt, de nem kötelező) visszahelyezni, majd a csomagolást oly módon becsomagolni, hogy szállítás során megvédje a csomagot a fizikai sérülésektől.
A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások (pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb.) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét.
Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.
Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét.
A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt Önnek átadott garanciajegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni.
Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét.
Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.
Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálaton.
Amennyiben nem szeretne élni a cserével úgy az elállási tájékoztatóban leírtak az irányadóak! (ÁSZF 7-es pont)
Kiterjesztett garancia
Scheppach, Riwall termékek garanciája garancia jeggyel és a vásárlás számlájával érvényesíthető. A gyártó 2+2 év garanciát vállal, azzal a feltétellel, ha 2 év után a fogyasztó garanciális felülvizsgálatra szervizbe viszi a gépet. Ön fordulhat hozzánk, vagy közvetlenül a márkaszervizekhez: ITT