SZÁLLÍTÁS ÉS FIZETÉS
Tájékoztatjuk vásárlóinkat, hogy a termékek mellett feltüntetett árak bruttó eladási árak, amelyek nem tartalmaznak viszaigényelhető ÁFA-t, mert alanyi adómentesek vagyunk. A számlák is ennek megfelelően vannak kiállítva.
A kiszállítási idő raktáron levő termékeknél 1 - 5 munkanap. Rendelhető termékeink esetében 4 - 7 munkanap.
Csomagjainkat a GLS futárszolgálat szállítja munkanapokon 8-17 óra között, akik minden esetben a kiszállítást megelőzően értesítést küldenek E-MAIL formájában a termék megérkezésének várható időpontjáról. Ezért nagyon fontos, hogy a megrendelésben pontosan adja meg email címét és telefonszámát. Azon megrendelőink, akik nem Gmail fiókot használnak, ellenőrizzék a SPAM mappába érkező üzeneteket.
Kérjük, átvételkor a futár jelenlétében ellenőrizze a csomag sértetlenségét. Abban az esetben, ha sérülést lát (kiszakadt, horpadt) nyissa ki a sérült dobozt, és győződjön meg arról, hogy a rendelt terméket épségben megkapta. Amennyiben az általunk feladott áru sérülést, károsodást szenvedett, a futár köteles jegyzőkönyvet írni, és a sérülés tényét aláírásával igazolni. Amennyiben van rá lehetőség kérjük, készítsen fotót - akár mobiltelefonnal - és továbbítsa azt részünkre.
Fontos a csomagok átvételével kapcsolatban:
A Futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét valamint a visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük. A termék újraküldését kizárólag előre történő utalás esetén áll módunkban ismételten elindítani.
Webáruházunk postacímre (postafiók) nem teljesít kiszállítást.
Kétféle szállítás közül választhat:
- Házhoz kézbesítés - A futárszolgálat munkanapokon 8-17 óra között kíséreli meg a csomag kézbesítését. Ha ilyenkor nem tartózkodik otthon, megadhat a számlázási címtől független szállítási címet is. Pl. munkahely, szomszéd, rokon, stb.
- Csomagpontra történő kézbesítés – GLS CsomagPontra történő kézbesítés. Az így címzett küldemény esetén a GLS futárszolgálat a címzett mobiltelefonjára SMS formájában vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely a feladó megjelölése szerint 10 munkanap lehet. Ez a kézbesítési mód 15.000Ft-ig lehetséges.
A szállítási költséget Magyarország egész területére az alábbi táblázat tartalmazza.
Rendelés összege |
Költség (Ft) házhoz |
Költség (Ft) csomagpontra maximum 15.000Ft rendelési összegig |
0-35.000 Ft |
1650 |
1650 |
35.000 Ft felett |
ingyenes |
- |
40 kg felett egyedi árakat adunk!
Magyarországon kívülre nem áll módunkba szállítani.
A szállítási költség bizonyos esetekben (súlytól és mérettől függően) változhat, ezt előre egyeztetjük a vásárlóval.
FIZETÉSI MÓDOK:
A termékek ellenértékét az alábbiak szerint fizetheti ki.
UTÁNVÉTTEL (+500 Ft kezelési költség)
Utánvételes fizetésre kizárólag abban az esetben van lehetőség, ha Felhasználó rendelésének végösszege nem haladja meg a bruttó 100.000 Ft.-ot.
A vásárlási összeg kifizetése a termék átadásakor a futárnak. Ennek a fizetési módnak 500 Ft-os kezelési költsége van, amely automatikusan hozzáadódik megrendelésének végösszegéhez.
BANKKÁRTYÁS FIZETÉSSEL (nincs kezelési költség)
Rendelését egy biztonságos, magyar nyelvű felületen a BARION - on keresztül fizetheti ki bankkártyájának azonosítóinak megadásával. Az alábbi tipusú bankkártyákat fogadja el.
ELŐRE UTALÁSSAL (nincs kezelési költség)
Előre utalás esetén a Szolgáltató Díjbekérő számlát állít ki, melyet a vásárláskor megadott email címre küld meg elektronikus formában. A díjbekérő számlát munkanapokon 8-18 óra között küldi a Szolgáltató. Megrendelésének végösszegét a visszaigazoló e-mailben található bankszámlára kell elutalni. A könnyebb azonosítás végett közleményként kérjük, tüntesse fel rendelési számát. Ennél a fizetési módnál rendelése az utalás beérkezését követően kerül kiszállításra.